2 Februari och SOOOOOOOL

Ny dag nya tag . . . Denna är det mycket planerat !?:) Födelsedagar,träningar,möten m.m
Sitter och har just käkat lunch, det blev nudlar med biffsmak och lite apelsin. Riktigt gott faktiskt..länge sedan jag käkade nudlar.
Solen skiner för fullt och jag ska ta och knata ut med Aina och träna lite. Var faktiskt vaken tidigt idag, tror hundarna fick gå morgonpromenad redan runt 10 tiden !? De ni. . 
hur som helst, träning står på schemat, Vi är anmälda till täving i piteå den 22 Februari, men det som ska tävlas där är bara slåpmat för Aina. Hoppas bara att hon är riktigt sugen den dagen så vi kan dra ihop lite P till LP´t
Idag blir det att träna positioner och rutan tror jag? Började med det förra veckan och det gick ju så bra, så jag måste nästan fortsätta där.

Efter träningen är en promenad till C planerad. Ska bli trevligt.
Ni vet min kära sambo har sålt min bil, så nu blir det mera planering i det man ska göra, Inte bara ta dagen som den kommer och åka iväg nånstans. Men det funkar ju det också.
Egentligen är det en lyx att ha bil när man inte jobbar, eller vad säger ni?

 Nä nu måste jag gå ut innan solen går ner.
Lev och Må!

Kommentarer
Postat av: Elin

Absolut! Min msn är [email protected] fast jag är inte inne så jätteofta, hinns inte med riktigt när man har en liten illbatting som är överallt samtidigt! ;) Blir mest på kvällarna när hon sover..

2009-02-03 @ 10:46:20
URL: http://risgrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0