Soffan för mig själv

Vart försvinner alla dagar? Konstaterade igår att det bara är 1 vecka kvar till julafton (+ några små dagar)
En sak är iallafall bra..vi ska inte köpa nå julklappar i år annat än till barnen så det är en STOR befrielse. 13 pers mindre..phu*
Så den stressen är ju borta.
Idag har det inte hänt så mkt, Denise kom förbi på morgonen och slängde en hårfärg i mitt hår, men vi ska färga det igen under mellandagarna. Då blir det brunt...mörk brunt...näsan svart :P
Ja, förutsatt att det går som vi vill haha. Tror det kommer bli bra, Denise photoshopade en bild på mig och gav mig denna fina hårfärg och det såg riktigt bra ut. Så håll tummarna.
Imorn är det babysång på förmiddagen, Skulle visst vara lite jul lekar och julsånger samt tomtegröt. Sen skulle man, om man ville, klä barnen i tomte, pepparkaks, lucia kläder. Så jag tror gullungen min ska få vara en pepparkaka.
Nu ska jag kika vidare på ugly betty, Markus är på match och Wille sover så jag har soffan HELT för mig själv.
Lev och Må!
Mat i hela trynet
På väg ut
Papparkaka nr 1
Tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0