Snö snö en jävla massa snö...

Morgonen startade tidigt enligt mig, Wille vaknade runt 7 tiden och låg i sin säng och surrade för sig själv, mellan varven tappade han bort nappen och gav ifrån sig nå skrik liknande ljud.
Sträckte mig efter nappen och tröck in den i munnen på honom igen och såhär höll vi på fram till kl 8, då tog jag över honom i våran säng i hopp om att han kanske skulle somna om bredvid mig, men icket!
Halv 9 steg vi upp och gjorde våra morgon rutiner. Vid halv 10 tiden trillade Denise och Zita in genom dörren, skulle bjuda henne på frulle i utbyte mot att hon färgade mitt hår..igen..
Resultatet vart lyckat enligt mig, henne, mamma och diverse andra personer..Men så hade jag ett samtal med Camilla och Fredrik över skypen nu ikväll..och jag vet inte riktigt om färgsättningen vad galen eller vad felet var men Fredrik mumlade nå om Halloween? Så jag antar att jag måste sett utklädd ut i deras kamera hahaha ?!
Men Men, jag vart iallafall nöjd med färgen, har aldrig haft såhär "enfärgat" hår nånsin tror ja?
När allt detta var klart bestämde jag mig för att ge mig ut i snö ovädret med Wille och Aina..Hade iskallt räknat med att cykelbanan skulle vara plogad vid det här laget, (klockan var runt 12.30) trots att Denise påpeka flera ggr att den inte var det. Men tjurig som jag är begav jag mig ut iallafall..Och FYYY FLATE så jobbigt det var att gå med vagnen alltså..vi har ju en vagn av modellen Emmaljunga City Cross och dom är inte direkt höga, "korgen" under var FULL med snö när vi kom fram och chassit hade plogat upp en väg efter oss. Så denna "korg" åkte bort direkt vi kom fram och den lär nog förbli borta så länge det är såhär mkt snö. Ska införskaffa en sån nät påse man sätter på handtaget som jag kan lasta diverse små saker i.
Imorn ska vi på Storheden med mamma och spana lite, skulle även behöva på Barnens Hus och införskaffa ytterligare en ny napp..denna gång till vällings flaskan.
På tal om ingenting så är jag GAALET sugen på kladdkaka, sån där kladdig jävel som man köper färdig i butiken.
Så kära vänner.. Vart har ni tagit vägen mina trogna sliskätar kompisar ?!!!??
Ska mysa vidare med min älskade bebba och sambo nu.
Lev och Må!

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Ja, nu när jag läste igenom det så såg ju hela inlägget lite cp ut men med någon liten finjustering här och där så blir det nog läsbart.

2009-12-21 @ 21:48:32
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0