Smärta

Vaknade inatt med en hemsk smärta runt ögonen, "i tänderna" och i huvudet. Gick upp och tog en värk tablett för att kunna somna om. Konstaterade imorse att jag fått bihåleinflamation :(  ONT!!!!
Kan inte böja mig ner för det trycker som fan, kan knappt tugga och det känns som att ögonen är dubbelt så stora som vanligt.
Vilket rackel..Nåja, det kom FÖRE jul i år så det är ju + poäng.
MEN..trots allt detta tog jag mig i kragen när jag matat Wille och bakade en Jul limpa, så här sitter man nu med nybakt bröd, ett glas juice och en kopp the. lovely*
Ska masa mig iväg och göra lite ärenden, sen hem och dö i soffan..om jag nu kan ligga ner utan att huvudet exploderar??
Nä, nu ska jag äta min frulle.
Lev och Må!
p.s  Va hände med snön?? Det är ju för bövelen December

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0