Lång natt

Ja, det känns verkligen som att det kommer bli en lång natt inatt. Har spenderat eftermiddagen på vårdcentralen samt akuten.Hade så sjukt ont i bihålorna i morse så jag var tvungen att fara till läkaren. Men dom skickade mig vidare till sjukan direkt för att spola bihålorna så här sitter jag nu i min fåtölj med en slang i snoken och bommulstussar in tryckta.. INTE skönt. Ska tillbaka imorgon och spola igen. Var visst värre än jag hade förväntat mig. Tänkte typ att dom spolar, ger mig nå cortison näs spray sen kan jag andas igen men tjii så fel jag hade.
Nä, direkt ja lägger mig slår det igen HELT och hållet och dunkar som bara den i huvudet, så natten kommer spenderas i fåtöljen i nå sitt/ligg läge. Vem vet, till slut kanske jag somnar??
Ska ALDRIG ALDRIG ALDRIG mer använda vanligt näs spray.. så här har de blivit varje gång jag gjort de och än verkar jag inte lärt mig. Men nu jeelvar. Har bett Markus kedja fast mig i väggen stående om jag så mkt som nämner vanligt näs spray vid nästa förkylning hahah.
Måste ta och kika om de är nå bra på tv ikväll/natt så jag kan sysselsätta mig med något. Kommer ju vara död imorn men mamma skulle vara med Wille så jag får sova lite. Om nu det går?
Imorn är det även den efterlängtade fredagen..vilket betyder IDOL FINAL!!!
Detta står högt prioriterat på min "ett måste" lista. Annars sker det väl inte så mkt intressant i helgen. Är ju som lite sjuk så det blir väl att kurera så mkt som möjligt. M ska iväg på hockeyn sen har han sina träningar/matcher.
Nä nu dunkar det för mkt i mitt stackars huvud. 

Lev och Må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0