Lång natt del 2

Ja, som sagt så vart denna natt väldigt lång. Har sovit på soffan, varför vet ja inte riktigt? Har ju motordriven säng så hade lika gärna kunna sova där sittandes, men jag fick för mig att det slog igen mer i näsan därinne?
Säkert bara inbillning men men.
Wille har sovit hela natten, matade honom runt 12 tiden och så nu precis. Så duktig kille, typsikt bara att inte jag fick passa på att sova ut lite :(  Ska se till att läkarna fixar så jag får luft som vanligt efter dagens besök.
En annan jobbig sak är att det blöder ur näsan hela tiden, efter att det blött ca 4 timmar i sträck igår ringde jag till sjukan igen, och som sa att det var vanligt men att jag skulle ringa tillbak om de inte slutat på 1-2 timmar till. Vilket det inte gjorde, men jag orkade inte börja böka med att åka dit osv, så jag sket i detta, sitter här med mina bomulls tussar och ser allmänt korkad ut.
Nu är det nedräkning till kl 13.00.
Ska kila in i sovrummet och krypa ner bredvid Wille och försöka sova lite, inte för att jag tror det kommer funka men de är värt ett försöka.
Lev och Må

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0