Fredags mys

Då var det bara dryga 5,5 timmar kvar till veckans höjdpunkt... IDOL !!
Förmodligen håller man på Erik Grönwall, Är så sjukt impad över att en sån "liten" människa kan sjuka så starkt och bra som han gör..Helt galet :)
Får se om det blir att se idol hemma i soffan eller hos mor och far..Vi tycks ha en förmåga att hämna här på fredags kvällarna.
Så himla skönt att bo så nära så man bara kan ta en promenad hit. Snacka om att jag är "mamma kär" Skulle inte vilja flytta till en annan stad..nejnej..måste ha dom nära.
Tur att inte Markus är speciellt angelägen att flytta någerst...men vem vet..en vacke dag kanske jag måste ta tjuren vid hornen och vidga mina vyer om det inte finns nå jobb.  Hade faktiskt kunna flytta "tillbak" till Ålesund, men samtidigt inte.
Nåja, det är ju inget som är aktuellt i dagsläget. Nu är det helgen vi har i fokus. Som sagt, idol ikväll, imorn tänkte vi väl försöka ta oss iväg och införskaffa lite julklappar för att sedan på kvällen förhoppningsvis kunna fara till Camilla och Fredrik och umgås.
Wille har ju vart/är lite sjuk så är han bara i bra form blir detta av. Idag har han då inte snorat nå, inte heller haft feber. Han små hostar ibland, men är lite stirrig.

Nu ska det visst bli promenad så jag får väl masa mig från datorn och leta fram ytterkläderna.

Lev och Må så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0