Då var julen över

eller så gott som iallafall...
Massa julmat har det blivit då vi vart på 3 ställen och firat, även en hel del julklappar har lilleman fått :)
Vi hade ju som sagt kommit överens om att inte köpa något till oss "vuxna".
Idag har vi bara vart hemma och donat på, eller ja..en sväng till storheden på förmiddagen och införskaffade diverse färg burkar, som jag behövde för att måla en byrå och en pall. Vart faktiskt bra :)
Bilder på det kommer senare..byrån ska nämligen stå i Willes rum som vi håller på att sätta i ordning.
M har som alla andra dagar vart ut på jour jobb men nu..äntligen är han hemma och ska inte åka på nå mer jobb idag..det har han nämligen sett till att han inte kan göra om ni förstår vad jag menar ;) hihi
Uffe är här och ser hockeyn och sen ikväll blir det spel och mys. 
Är så sjuk sugen på en promenad, men termometern visar alldeles för fel siffror för att både jag och Aina ska ta tag i detta.
Haha stackarn la sig bakom bilen och tjöt idag när vi kom från Storheden, hon tyckte det var kallt om små tassarna.

Men Men, nu ska jag fortsätta med "projekt ge Aina hjärn gympa" Dagens moment består av att lära sig hämta telefon och snusdosa på kommando och det går riktigt bra! Ja förutsatt att hon ser klickern i ena handen och godiset i den andra haha.
På återseende!
Wille ich morfar öppnar Willes absolut FÖRSTA julklapp :)
Vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0