Värmebölja


Nu har det vart riktigt varmt i 2 veckor, Börjar sakna dom svalare dagarna lite. Kvällarna är väl relativt okej. Igår kväll när jag var ut med Aina var det precis som att vara utomlands..Himlen "svart", månen lyste, jätte varmt med varma vindar som blåste till då och då. Skit mysigt! :)

Gårdagen spenderades till en början på Kallax där vi körde sök, Aina som inte kört nå sök på 2 år var aningen ringrostig, hon for och sökte rulle hela tiden, först när vi var klara var det som att poletten trilla ner för henne. Då var hon riktigt i gasen och ville jobba mera hihi. efter det begav vi oss ut till Mörön och fortsatte kennelträffen. Anna och Lena hade trixat ihop lite stafetter, frågesporter och pinsamma sång aktiviteter.
Jag såg till att vara sysselsatt när "kareoke" maskien åkte fram. Det där med att sjunga är INTE min starka sida..iaf inte så folk hör haha :)

Idag har det inte hänt allt för mkt, eller jaa...drog på mig inlinesen och packa ihop Wille i barnvagen och åkte upp till mamma en sväng :) Erkänn hurtigt av mig..Gick jätte bra dit, men hem hade jag motvind..sjukt jobbigt + att jag höll på att svettas ihjäl. Nåja, hoppade i duschen sen kom Denise förbi så gjorde vi hamburgare och pommes till middag..mumma :)

Nu sitter jag bara och väntar på att markus ska komma hem så vi kan kila ut med hundarna sen ta tag i möbleringen i det nuvarande hund/tvätt rummet. Lite städat måste det ju vara tills hans bror med familj kommer och ska sova över:)

Allt för tillfället. lev och må!

Kommentarer
Postat av: Lie och grabbsen

Hallojsan!

Har ju missat att lillen kikat ut :)



Grattis så jättemycket!



kram kram

2009-08-11 @ 08:57:33
URL: http://lieslya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0