Peppar peppar ta i trä

Ja det får man verkligen säga, Imorse var jag till tandläkaren för första gången på över 2 år..
Och jaa jag vet, inte bra av mig att låtit det gå så länge mellan gångerna, men sist jag var dit så sa dom att jag hade 3 påbörjade hål, Och i och med att jag inte fått ta den där himla försäkringen på tänderna pga piercingen i tungan kan ni nog alla lista ut att det hela skulle kosta ganska mkt att få åtgärdat.
Och eftersom att jag inte hade ont i tänderna vart det som aldrig att jag tog tag i det hela.

Men, som sagt, igår tog jag mig i kagen och slog deras nummer. inte för att jag hade ont i nå tänder utan bara för att kolla en visdomstand och passa på att göra en kontroll.
Nu slutade ju det hela mkt bra, Vet inte vart dessa 3 påbörjade hål tagit vägen men i min mun fanns bara 1 litet hål som ska lagas. Och min visdomstand som jag störts av tyckte dom såg så bra ut så jaa..
Istället för en fet vidrig räkning kom jag undan med dryga 1500kr och en försäkring hihi :)

Nu kanske man törs gå dit lite oftare..Och jag kan fan inte förstå hur jag b a r a hade 1 hål alltså??!? Så mkt godis och sötsaker som jag äter? Underligt att jag ens har nå tänder kvar i mun haha.
Nu vet ja ju att min fula ovana med godiset inte är nå som måste försvinna. haha

Nä, Nu har Wille vaknat och middagen är klar.

Lev och må så länge! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0