Sweet home alasunderbyn

Så skönt att vara hemma igen..borta bra men hemma är fasen bäst. Hem resan tog ca 16 timmar.
Stannade och käka sen väl hemma skulle vi släppa av M´s mor i Rosvik. Så där försvann lite tid.
Resan hem var väääldigt spännande..Hände mkt saker efter vägen...vissa bra och vissa betyyydligt sämre. Ska inte gå in på vad.
Men kan nämna att jag hade min första "roadkill"  En stackars hare fick lämna oss allt för tidigt.
Dum fan.. Sitter den på vägen och jag bromsar in. Han tar ett skutt ytterligare åt sidan och jag tänkte bra, nu flyttar han sig och jag gasar på. Ni tror inte han tvärvänder och hoppar rakt ut framför bilen ?!?!?!?
Jag börja nästan grina. Vad skulle han dit och göra ?
Kanske blev bländad av våra enormt starka extra ljus? Vem vet..shitt happens..

Hundarna är då glada att vi äntligen är hemma igen.  Aina har varit väldigt putt på mig dessa dagar.  Fått sitta i hundgård hela dagarna och sen bara komma in på kvällarna. ingen träning har det blivit av heller.
Så hon är verkligen glad att vara hemma.. hon är sig själv igen :)   Det första hon gjorde var att springa till sin bädd haha

Nåja, mer uppdateringar kommer senare. nu är det mat och motion som vankas. 

Ha de gott!     

Kommentarer
Postat av: lena

Grattis till avklarad lydnad inför bevakningens cert-prov.

2008-09-26 @ 13:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0