2 December

Shiit..tiden bara rinner iväg. Börjar verkligen känna jul stressen nu. Har knappt börjat med julklapparna ju.
Måste ta och släpa med mig Markus på stan i helgen eller nå.

Känns iaf bra att det kommit snöö..i massor..hundarna älskar det.
Dom nästan skriker om att få gå ut. Ni ska se Aina..Hon far som en antilop i snödrivorna och ser så sjukt lycklig ut.
Nu ligger hon och ger mig långa blickar som säger att det är dags för morron prommis.
Termometern visade på -11 grader.. Känns väl sisådär..
Men det är bara att klä på sig.

Har egentligen inte så mkt att skriva nu? Har som inte hänt så mkt den senaste tiden.
Julen är framme, granen lyser så fint i sitt hörn, allt är bara mys nu känns det som.
Lite dåligt samvete har jag för Aina. Vi har inte tränat på jätte länge. Men kände verkligen inte för att betala 600kr för att få träna i ridhuset. Så vi får ta tag i träningen igen efter jul. Börja hänga på Arcus parkeringarna i vanlig ordning :) Det funkar det också.

Nåja, nu ska jag kila ut med dom små liven..

Lev och må!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0