Snoooze snooze och lite mer snooze

Denna uppfinnig är ju livsfarlig med ändå helt underbar vissa dagar.
Idag vet jag inte riktigt vad den var?
Hade ställt klockan på 05.45 och tänkte snooza till 06.00 (Skulle åka med Markus till jobbet halv 7)
Men jag måste ha snoozat förbi denna för halv 7 stutsar Markus upp och säger "Nu åker vi" (Han hade själv försovit sig från sin väckare)  Jag försöker få upp ögonen och hinna med honom, men lyckatdes tydligen inte med detta..
Sur och irriterad springer jag omkring med världens morgonfrilla och t-shirt.
När jag inser att jag verkligen inte kommer hinna med honom blir jag surare och går och lägger mig.



Ställer om väckaren till 06.45 som vanligt och tänkte snooza till 07.00.
Men något hände..07.20 flyger jag upp ur sängen..snabb tittar mig i spegeln och gör lite frukost sedan iväg...Tur att jag hunnit med att mata hundar och fågeln någon gång under min tidigare sura morgon vandring så det var bara mig själv att tänka på..

Igår var det bevaknings träning. Aina var lite okoncentrerad i början men andra svängen gick det betydligt bättre.
Sen vart det ju någon miss då Markus skulle flytta över hundar och grejer från min bil till hans så  träningsväskan kom inte med.. men det gick bra ändå..P hade med sig en tennisboll.. och alla vet väl vid det här laget vad Aina tycker om bollar!?  :)
Imorn blir det träning igen och då ska väskan med!
Sen måste jag se till att få med mig kameran..gaah blir så irriterad på mig själv när jag aldrig kommer ihåg den och kan fota träning och tävling.

Imorn kommer den med och det blir bilder!! :)


Hej så länge
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0