Jag har tråkigt..

Sitter och tittar ut över vardagsrummet/köket. Shiit vad jag vill tapetsera om alltså! Vill tapetsera om i hallen också, få trappen målad osv.
Men när??? Och vilken färg??
Lilleman sover sen 1 timma, nu hade det vart perfekt läge för mig att riva tapeter och fixa..Tror dock inte M blir så glad då när han kommer hem.
Får se vad vi hittar på resten av dagen. E och M har ju dragit ner mig och Markus i True Blod träsket, så nu sitter vi uppe hela nätterna och nöter detta haha.
Hade vart trevligt att åka och hälsa på någon också, men vi får väl se hur det blir med den saken.
Skulle behöva till affären en sväng och fylla upp kylen lite.
Äh, som ni ser har jag inget vettigt att delge idag.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0