Världens bästa föräldrar!!

Vi överlevde även denna Måndag. Vart inge dagis idag för Wille eftersom han är så snorig, och det var väl inte små tur att jag höll honom hemma för på dagis hade det inte vart mer än ett barn idag, alla andra är också sjuka så det hade nog blivit lite långtråkigt där idag.
Men imorn ska han dit, hoppas det kommer någon fler? :)

Vi har som sagt vart hemma idag och inte gjort så mkt annat än packa, sett på tv och spelat innebandy (detta är nå som Markus introducerade för honom i helgen och nu kommer han springades med klubborna HELA tiden och vill att man ska spela med honom), Kanske inte min favvo sport, men vad gör man inte för sin lilla kille ♥

När Markus kom hem från jobbet käka vi sen åkte vi ut till huset och dona på lite.
Världens bästa pappa kom också ut och hjälpte till med sista listerna, han ställer fan alltid upp på allt. Finns ingen bättre! STORT tack till dig!
För att inte tala om mamma, som i Fredags köpte nya vinter skor till Wille av märket kuoma, en täck jacka samt ett fleece ställ så han ska hålla sig varm i vinter.
Hon har även lyckats övertala pappa på nå vis tror ja om att vi ska få deras köksbord med 6 stolar nu när vi flyttar, (ok, jag har väl pikat lite själv hur mkt jag tycker om de bordet, men resten skötte hon ) Så  nu kommer dom ta vårt tills dom hittar ett nytt till sig själva. Som om detta var allt???
Ikväll när vi då var i huset och skulle fixa med gardinerna så konstatera vi att det är liiiiiiite högre i tak där än här, Det fattades typ 27cm på gardinerna hahahah
Så då säger både pappa och mamma att dom köper nya gardiner till oss, så det ska jag och mamma sysselsätta oss med imorgon, medans Wille är på dagis.

Jaa, ni hör jag. Man har helt klart lyckats få VÄRLDENS absolut bästa föräldrar :) Älskar er över allt annat ♥



-Mamma! Jag tror vi måste fota en nyare bild på er? Eller? haha




♥ Mina fina ♥


Nu ska jag svira om till natt kläder och lägga mig på soffan och vänta på att Markus kommer från träningen.


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0