Nästa inköp

Vi är i STORT behov av en sängram. Och jag kan väl inte påstå att jag är speciellt förtjust i "malm serien" från IKEA, men jag tor ändå att denna sängram kan passa fint i vårt nya sovrum.
Så det är nog nästa inköp vi kommer göra från IKEA.



Annars då?
Liten sover redan, sen han börja på dagis har han börja vara trött redan runt 18.00, men det känns nog så tidigt att lägga honom så vi har dragit ut på det till 19.00 iaf.
Spelar ingen roll om han lägger sig 18 eller 20.00, han vaknar iallafall kl 06.20. Ochd et första han gör är att springa och hämta innebandyklubborna :) Så sööööt, men ack vad hans mor INTE är sugen på denna aktivitet den tiden på morgonen haha
(Bilder kommer inom kort)
Just nu sitter vi (Jag, Markus och Lord) och ser på hockeyn, eller det är väl snarare dom som kollar och jag som nöter dator, men det är trevligt iallafall.
Sen blir det att se klar Twilight-New Moon :) Tror jag skulle kunna se dessa filmer hur många ggr som helst.
Vill att 4:e ska komma ut NU!!!Men de lär väl dröja 2år eller nå sånt . . . .

Har vart och kollat på en bil till mig idag, men vi får se hur det blir med den. . . Kanske avvaktar lite och ser om det kommer ut nå annat intressant på Blocket?
Någon som sitter på en bra bruksbil som kan frakta min och Willes rumpa från punkt A till punkt B ??
Körklar utan diverse större reparations behov?
Skriv gärna!:)

Nä, nu ska jag smyga i duschen, fan va nice. . rena sängkläder i sängen! Kommer sova som ett litet barn inatt ;)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Vaaaa ska det komma en till twilight!?

2010-10-10 @ 21:06:45
URL: http://mrsemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, eller två för att vara exakt :)

Sista boken-Breaking Dawn kommer bli två filmer!!!! :)

Tror du jag längtar nå!:)

2010-10-11 @ 13:33:48
URL: http://jessicabvall.blogg.se/
Postat av: Marlena - Matildas mamma

Jo vi har rensat hela söndagen. Såå skönt när det är gjort. Har faktiskt sparat de kläder jag vill ha kvar men det är så himla mycket vardagskläder som man inte behöver. Dom ska bort!

Förresten, kan du skicka ett sms till mig så att jag får ditt mobilnummer igen? Har ju en ny mobil så ditt nr finns inte kvar. Har tänkt höra av mig till dig flera gånger. Kram

2010-10-12 @ 20:14:37
URL: http://marlenajn.blogg.se/
Postat av: sofia

Tack! jo de är ju som lite kul att ho är brun,Heras pappa kommer från Ryssland och han var brun om jag inte minns fel. förr när hon var så super smal var det många som trodde hon var en stövare och frågade va vi skulle med en jakthund till=)haha. Heras uppfördare heter Susan Landin. Jag har henne som kompis på Fb. Kolla in hennes hemsida dobbis.eu.

2010-10-21 @ 15:07:03
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0