2010-10-30

Gokväll gott folk!

Lösenordsskyddat eller inte? Ja, det får vi se hur det blir. Nu är det iallafall löst med hur man gick tillväga för att får lösenordet.
Men för tillfället är bloggen här för allas ögonen.

Idag har jag och Markus vart på Arcus loppisen. Dumpade Wille hos mamma efter 09.00 och hängde "på låset" vid halv 10. (dom öppnade 10). Och jag kan ju säga att vi INTE var ensamma om denna sysselsättning denna lördag morgon. Men jag är verkligen glad för att vi for dit i tid, innan alla andra normala människor vaknat till liv och masat sig dit hade jag och Markus hunnit springa 1 varv därinne och fyndat en hel del.
När vi sedan hade vart ut till bilen med alla inköpen och kommer in igen var det som en myrstack. MEN, även i denna myrstack lyckades vi fynda ännu fler saker.
Vi kom bla hem med: En voksi påse, ett Fischer Price garage, massa små bilar, ett par kuoma skor, handskar, täckbyxor, skattkista, mössa m.m.

När vi tillslut gav upp därborta åkte vi och hämtade hem Wille. Packade upp alla nya leksaker, och snacka om att det lyste i ögonen på ungen:) Det värmer i mammahjärtat att se honom så glad.
Strax efter 16, trillade mamma och pappa in på bastu och middag. Nu har dom rullat hem och vi sitter och pustar ut i soffan.
Wille stackarn är förkyld och små hängig igen så han kastade in handduken redan vid 18.
Typiskt! Vi som skulle och bada imorgon. . . Men, det får vi allt skjuta upp till nästa vecka.

Nu blir det att se lite tv, sen göra kväll :)

(Inga bilder bjuds på pga vårt internet)



Kommentarer
Postat av: Helena (fd klasskompis ;)

Hej! Jag brukar läsa din blogg och hoppas att den inte blir "låst" ;) Kul att veta hur ni som bor kvar i Lule har det. Guu va jag saknar fyndmarknaden! Fast här i Dalarna är det istället sjuukt mycket gårdsloppisar och barnklädesloppisar, speciellt sommartid. Kramar

2010-11-01 @ 10:20:13
Postat av: Marlena - Matildas mamma

Nu får du ta och skärpa dig, BLOGGA OFTARE! ;)

2010-11-03 @ 10:19:12
URL: http://marlenajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0