2010-11-18

Rena rama stormen här inne. Soffan står placerad mitt under luftvärmepumpen, så väljer man att sitta i soffan väljer man även att sitta mitt i blåsten. Håret flyger åt alla håll och kanter, riktigt irriterade. Dessutom är mitt hår så galet elektriskt såhär års så det gör ju inte saken bättre.

Igår var jag på stan en sväng med Camilla och Amos innan det var dags att åka och hämsa lilleman från dagis. Och som vanligt när man inte har pengar med sig så hittar man en massa fina saker.

Hade gärna sett dessa på Wille, men byxorna är i sån material som drar åt sig tamef*n allt, så vi får väl se hur det blir med den saken.






HIttade även en REIMA mössa, men den hittade jag ingen bild på.

Får se om vi tar en svängom på stan imorgon, kanske L vill följa med? :)
På kvällen blir det idol med C,F och A. Ska bli trevligt. Länge sen vi umgicks allihopa.

Annars då? Har skickat iväg lite ansökningar, sitter och funderar på att ringa skolan och höra om dom kan svara på vad jag ska göra det kommande året eller inte?

O just ja, någon som tränar på inpuls? Fick nämligen fri träning 1 månad där som jag tänkte se till att nyttja. Saknar verkligen att gå på pass.
Hade vart kul att träna tillsammans med någon. Man blir lite mer peppad då :)

Nä, nu ska disken få sig en omgång,

Taré lugnt och på återseende!

Kommentarer
Postat av: sofia

Haha ja jag hade kanske lite bråttom då ja skrev=) vi blir några som ska käka middag å ta ett glas vin hemma hos mig på lördag bla Emma å Mats (om han nu kunde) och ni är givetvis välkommen oxå om ni inte har annat för er. De kommer en till lillkille så de blir väl ganska livat=)



Kom gärna!

2010-11-19 @ 10:11:19
URL: http://tillbyn.blogg.se/
Postat av: sofia

Men så trevligt=) va kul, vi äter kl18 så alla barn hinner få äta innan dom somnar! va roligt.



Ses i morgon!

2010-11-19 @ 18:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0