2010-11-03

Gokväll!

Ser att det faktiskt är folk som tycker jag ska uppdatera här lite oftare:) Och jag ska verkligen bli bättre men just nu har vi inget internet hemma. Det ska förhoppningsvis börja fungera på Måndag, så vi håller tummarna på att dom har rätt:)

Nu sitter vi hos mamma o pappa. Markus ville se hockeyn så vi packade ihop oss och åkte ner till dom en sväng. Inte mig emot, då kan jag passa på att snika lite internet ;)
Wille är fortfarande små förkyld, men funderar på att låta honom gå på dagis imorgon iaf? Får se hur natten blir.
Annars då?
Har införskaffat julgardiner, en ny kudde till soffan, lite julklappar m.m idag.
Vill börja pynta NU! Och baka lussekatter, fillimpa, mommo bröd, och göra ett pepparkakshus
(Har aldrig nånisn gjort ett, så i år blir det premiär), dricka glögg och bara mysa på med nära oah kära.
Nedräkningen har börjat!

Fredag imorn, skönt, Markus skulle försöka sluta tidigare och i bästa fall så pass att vi kan gå på Waldorf eller liknande och käka lunch tillsammans. Annars kanske vi får köpa med mat hem till middag?
I helgen har vi väl inga större planer, blir kanske att införskaffa lite mer julklappar så det är bortgjort i tid i år?
Vem vet, kanske får mig en sväng på IKEA innan julen? :)

Nä, nu ska jag kila in och kolla hockeyn med di andre.
Frölunda leder visst med 2-1 :(

Kom igen nu LULEÅ!!!

Hejs

Kommentarer
Postat av: Marlena - Matildas mamma

Okej. Verktygslådan på bilden är dock inte hennes, det är min pappa som har den till sina barnbarn. Hoppas allt är bra med er. Bjud gärna över oss på en fika någon dag, vill se hur ni bor :)

2010-11-05 @ 09:25:13
URL: http://marlenajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0