stressen

Ligger på sängen o pluggar (o med pluggar menar jag självklart, bloggar, äter glass o nöter face)
Har ett helt kapitel som ska vara läst till imorn samt en labb rapport som ska vara inne nästa Fredag, och inget av detta har jag kommit igång med. Not good!
Men motivationen har inte vart den största denna vecka..vet inte varför? Vart ju små risig i måndags så det kanske beror på de?
MEN, det måste göras så det blir inge långt inlägg det här.
Fan va jag aldrig mer ska läsa NK alltså!
Idag har jag, Camilla, Anna o ungarna haft en hel dag på stan. hittade två linnen, en kjol, o ett par nya leggings.
Men kjolen måste jag o byta imorn, så jag tror jag ska passa på och köpa ett par till leggings då? :P
Alltid bra med ett par extra. Sen är det färdig shoppat åt mig för denna månad.

Det börjar dra ihop sig inför det här himla bröllopet som vi ska på. Eller "hilma bröllop" är de väl inte, men jag har INGEN klänning än och vet inte vart jag ska leta heller. Inga skor har jag hittat heller och vad Wille ska ha på sig vette tusan?
Ni killar har de lätt. Alla kommer se likadana ut. Ingen som behöver känna sig fel klädd eller liknande :P
För att inte tala om bröllops present?? Vad ger man i sånt?
Ångest!!!
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Marlena - Matildas mamma

Man kan ju undra varför det alltid tar sån tid innan man orkar fixa såna saker. Matilda är 1½ år och den är färdig med alla bildet först nu. Men bättre sent än aldrig :)

2010-05-28 @ 09:31:17
URL: http://marlenajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0