Solen skiner

Med lite frukost i magen är vi snart redo att starta dagen. Dock lär de väl inte bli allt för mkt aktivitet då både jag och Wille är snoriga nu:(
Hade ju hoppats på babysång imorn, men vi får se hur vi känner oss imorn. Peppar peppar att vi inte har nå hosta, feber eller magsjuka i alla fall.
Solen verkar skina ute, så vi ska i alla fall masa oss ut och ta en liten promenad, kanske gå och gunga?
Sen skulle Denise komma förbi efter lunch, Den människan har jag inte sett på år och dar känns de som :( Så de ska verkligen bli kul.
Ikväll ska jag gå ett spår med Viktor..Ska eventuellt tävla honom i slutet av Maj så vi måste hinna känna av varandra lite före de.
Åh va kul nu när man börjar kunna träna och jobba ute i skogen....*saknar min prinsessa* :,(
Tur att jag har heffaklumpen Viktor att låna mellan varven...
Nu är bebisen ledsen.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0