Grattis Grattis

Tjooo!
Sitter på sängen o funderar vad jag ska ta tag i? Willes rum är ett stort måste, man kan knappt gå där inne för allt bråte som ligger på golvet nu. Måste få hit släpet så vi kan kasta lite saker.
När Wille vaknar tänkte ja åka till Storheden o köpa en sån där förvaringsbox att ha på baksidan så man kan gömma alla spadar, hinkar m.m.
Försöka snygga upp där helt enkelt så man vill vara där. Nya stolsdynor behövs också.
Igår var det Söndag o morsdag. Denna dag spenderade jag i Yttersta med Mamma som tävlade viltspår med Viktor.
Åkte runt 07.15 o kom tillbaka runt 18.30 så det vart verkligen en hel dag ute i regn o sol. O de bästa av allt var väl att Viktor kammade hem "Bästa Öppenklass hunden priset" och blev även SEVch (Svensk Vilt Spår Champion)
Ännu ett STORT GRATTIS till er för detta!
Väl hemma väntade en trött men väldigt go Wille. Shit så jag saknade honom under dagen. De var de längsta jag vart i från honom nånsin, men han hade haft de jätte bra hemma med sin pappa.
"Wille" hade även köpt morsdags blommor till mig o en tårta, till middag fick jag fläskfile, potatis gratäng o lite sallad samt en Bacadri Breezer att dricka. Har jag underbara killar eller har jag !!!?! ;)
Tjaa.. de var väl de jag ville delge er.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0