gonatt

Sitter o funderar på om jag ska ta o krypa ner under täcket o fortsätta sova? Somnade med Wille när jlag la honom ikväll o vaknade 21.30. Inte bra, men skönt var de  ;)
Markus sitter bänkad framför tv:n o ser hockeyn o jag är så less på detta nu så usch..
Helgen har vart full o gått fort. Den har väl kortfattat sett ut som sådan:
Fredag: Spårning hela dagen sedan middag hos Camilla, Fredrik o Amos.
Lördag: Stan, bastu o middag hos mamma o pappa, sedan festligheter i Ängesbyn.
Söndag: Städat, tvättat, Tvättat bilar, rengjort akvarium, köpt vagn o här sitter jag nu.
Vädret ser ju inte ut att vara på min sida till veckan så det kommer nog bli inomhus aktiviteter för våran del?
Måste till stan o göra ett ärende imorn på förmiddagen, sen får ja se om jag åker o hämtar Nora o tränar lite? Mamma var som sugen på denna aktivitet. 
Får se om vi träffar Marlene o Matilda ( http://marlenajn.blogg.se )mot eftermiddagen?Hade vart roligt :) Alltid kul att träffa o lära känna andra mammor med barn i samma ålder. Och snacka om bonus att dom bor inom promenad avstånd ;)
På Onsdag ska jag nog o spåra på förmiddagen o på kvällen blir det att träffa Stina. Det var inte igår kan jag meddela er alla. O på Söndag ska jag till Yttersta tidigt som gatan! Vi skulle visst vara där kl 09.00 så det blir tidig morgon, har aldrig vart där med det är minst 1 timmas körning.
Mamma ska o tävla med Viktor o naturligtvis kommer jag att infinna mig! :) Hon har ju vart med på alla mina tävlingar så man måste ju ställa upp tillbaka + att de är kul.

Ja, det är väl ungefär vad jag har hunnit med samt planerat för kommande vecka!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0