Dåligt tålamod

Nu är det över 6 veckor sedan jag beställde den nya vagnen och än har jag inte hört av Babyproffset nå. Less less*
Visst kan jag förstå att det kan ta länge att få hem vagnen om det är slut på lagret, men då ska dom ju inte säga att det brukar ta ca 4 veckor. Då går man ju o hoppas att den ska komma efter 4 veckor.
Dom hade väl kunnat gardera sig själv o säga 6-8 veckor så är ju allt annat bara en bonus om den skulle komma före det.
Nene, Aldrig mer beställa från dom.
Idag har jag o Wille vart hos Camilla, Fredrik o Amos hela dagen. Det har blivit promenad, hundbadande, lekande o mycket mycket mer. En riktig toppen dag med andra ord.
Har även fått klartecken av F att få träna med Nora så på fredag ska jag släpa med henne ut i skogen o spåra o eventuellt köra lite lydnad på onsdag ? haha
Saknar verkligen allt hund tränande så de ska bli riktigt kul :)
Imorn är det avslutning på babysången och den kommer hålla hus på hägnan. Hoppas det är lika bra väder som idag ?!
Ska bli intressant o se vad Wille säger om höns, får, hästar o allt vad dom nu brukar ha? för visst har dom satt ut djuren nu?
Sitter inte på den "stora" datorn nu så tyvärr kan jag ej bjuda på några bilder.
Men imorn ska jag fan se till att fota och dela med mig lite av dessa.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Marlena - Matildas mamma

Hej. Hon älskar verkligen att vara ute, och ännu mera att leka i lekparken. Det var första gången vi var dit i år men det blir garanterat fler gånger. Måste bara fråga. Var det ni som också var där samtidigt som oss? Du, din son och din kille.

2010-05-19 @ 18:11:54
URL: http://marlenajn.blogg.se/
Postat av: Marlena - Matildas mamma

Jahaa, då måste vi ju ta och hitta på något med ungarna någon dag :) om du har lust? Jag har en teutonia s3, årsmodell 09. Vad är det för vagn du har beställt som du väntar på?

2010-05-20 @ 10:34:46
URL: http://marlenajn.blogg.se/
Postat av: Marlena - Matildas mamma

Jag har varit iväg med min mamma till storheden idag så vi var inte hemma vid 2-tiden. Vi kanske kan fara till lekparken imorgon istället? Våran teutonia sits går också att vända åt båda hållen faktiskt :) Hoppas du blir nöjd med vagnen du beställt när den väl kommer. Ha det så bra

2010-05-20 @ 16:36:35
URL: http://marlenajn.blogg.se/
Postat av: Marlena - Matildas mamma

Jo det var oss ni mötte. Jag hann inte se er men Christoffer sa att det var ni som åkte förbi:) Jag är nöjd med vagnen. Smidig att köra på sommaren men nästan helt värdelös på vintern då det är mycekt snö. Man tar sig inte fram utan snön stockar sig fast vid hjulen. Grymt irriterande. Men som sagt, en superbra sommarvagn som är väldigt snygg. Du kan ju ta mitt telefon-nr så är det ju bara att höra av sig när ni är hemma någon gång i helgen. 073-83 40 922. Kram

2010-05-21 @ 07:50:59
URL: http://marlenajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0