Back on track

Vädret är väl inte de bästa men tycker ändå de är lite mysigt. Känns precis som en sommar dag/kväll när det är åska i luften och de kommer stora "regn" skurar mellan varven. Synd bara att det är as kallt ute.

Sitter hos mamma och går igenom Nk:n, verkar inte vara så himla långt efter iallafall. Har bara att repetera inför delprov 2 att göra nu, sen rätta 1a labb rapporten, så är jag back on track igen:)
Ikväll är tanken att åka och träna, men får se om jag hinner de. Markus har träning kl 8 och han skulle o handla efter jobbet så vi får se hur de blir med den biten.
Imorn är de Fredag igen, veckorna går så himla fort alltså..
Planen för helgen är att åka till Rosvik på Lördag o ligga över till på Söndag...tror jag iallafall? Om inte detta blir av tror jag vi skulle till Västmark och umgås. Hoppas de är bra väder bara.

Nä, nu ska jag ta och repetera lite innan lillen vaknar.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Marlena - Matildas mamma

Hej. Vilket fin blogg du har. Hur gammal är din pojke? Jag har en liten tjej på 1år & 5månader som heter Matilda. Kika gärna in på min blogg om du har tid och lust. Kram

2010-05-11 @ 10:54:41
URL: http://marlenajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0