Min slavdrivare kommer heim!!!!!!

Såå, då var frukosten avklarad som idag bestod av gröt för Wille och en skål keso och kokta hallon för min del.. mmm:)
Idag är dagen D. Ikväll ska vi nämligen börja träna..igen..
Ska bli galet skönt! Har satt som mål att gå upp till minst 60kg till sommaren. Får se om jag lyckas?
Men det borde gå..och speciellt med den väldigt goda nyheten jag fick igår kväll.
Slavdrivaren Liiiiiiza kommer heim om ca 4 veckor. Nedräkningen har börjat! Shit så jag saknar henne! Hon försvann som en virvelvind nån gång  Sept förra året? Får se hur länge hon är hemma.
Nåja, idag är det förutom tärning plugg som står på schemat, bara ca 20-30 sidor kvar att läsa. Så galet ointressant med "jordens uppbyggnad" och olika bergarter...
Igår var vi på stan och jag vart fattig. Köpte massa scrapbooking saker så nu kan jag börja med  Willes album. Måste bara fota några bilder, men det kan inte göras fören till helgen när broder kommer hem med kameran.
Blev även ben till garderoben vi har på toaletten, samt att världens bästaste mormor köpte dessa fina kläder till Wille.
Han fick även ett par nya solglasögon då dom han ärvt av Jonas är lite för stora än.
Ska lägga upp en bild på honom när han har på sig dessa. Så söt! Fast min första reaktion när jag såg honom i dom var " Shiit, han ser ju ut som Stig Helmer Ohlsson!!!" haha
Så mkt mer hade jag väl inte att delge nu. Verkar som att det blir fint väder idag. Kanske att man tar en tur ner på isen och sätter sig på Tomholmen ett tag?
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0