Saknar

Nu är det ju inte världens bästa väder ute men usch vad jag saknar Aina. Rent så jag hade kunna börja gråta här o nu.
Saknaden blir bara större nu när det börjar vara sommar, alla börjar träna, tävlingarna drar igång osv. . . .
Hoppas verkligen att jag kan ha en Schäfer igen inom en snar framtid.
Tur att mamma har hundar o att man har underbara kompisar som gärna lånar ut sin/sina hundar för träning.
Men de är ju inte samma sak som att träna med sin egen hund som man känner utan o innan.
Min prinsessa (gamla tränings bilder):
Aina i favvo Bikke, Honom saknar jag också...
Ledsen bebis.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: sofia

Du som gillar hundar,kanske du har något tips (som funkar) ang gå i koppel. Katten håller på göra mig galen med allt dragade!!! ideer?

2010-06-07 @ 22:28:46
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0