Midsommar dagen

Shit, tänk att för 1 år sedan satt jag med en jätte tjock mage som i princip var sprick färdig och nu går den lilla filuren omkring här hemma. Tiden går på tog för fort om ni frågar mig.

Igår var det Midsommarafton och den spenderade vi till sjös under hela förmiddagendagen/Eftermiddagen för att senare mot kvällen åka i land och vidare till mor o far för grillning.
Det spelades även lite krocket och yatzy och som vanligt när vi spelar något med dessa människor så vinner mamma :)
Tur att man inte är någon dålig förlorare haha
Idag var tanken att vi skulle åka ut med båten också men vädret kändes så ostadigt så vi beslöt oss för att åka på tivolit istället.
Detta var ju en ren flopp om ni frågar mig, men trots detta så kom vi hem med 2kg kexchoklad som Wille vann :P
Ligger på sängen nu o tittar ut och det börjar bara blåsa mer o mer så jag antar att det kommer någon åskskur senare ikväll ?!
Vi ska hur som helst till Markus far på middag på nån timma, sen får vi se vad som sker resten av kvällen.
Imorn ska jag lura med mig Markus på stan o införskaffa ett par nya shorts o nå linne.
Visst är det vanlig söndag imorn ??
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Marlena - Matildas mamma

Hej :) Har haft så fullt upp så jag glömde bort att svara på sms:et jag fick av dig. Men vi har inte gjort så mycket mer än varit ute i stugan till igår eftermiddag. Nu är vi hemma igen, Matilda är på dagis och jag tänka plugga lite snart. Hur har eran helg varit? Kram

2010-06-28 @ 10:02:52
URL: http://marlenajn.blogg.se/
Postat av: Marlena - Matildas mamma

Det brukar bli så att man äter borta väldigt mycket under sommaren men det är ju bara härligt. Låter ju som att ni haft en bra helg :) Matilda går på "semester" nästa vecka i 2½ vecka. Ja, vi får ta och hitta på något snart. Bara att komma förbi på kaffe & fika om ni har tid någon dag eller så kan man ju alltid gå till lekparken. Kram

2010-06-29 @ 06:37:42
URL: http://marlenajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0