De kunde inte gått sämre

Ikväll har jag o Wille vart ensamma, efter middagen tog vi tjuren vid hornen o trotsade blåste o cyklade upp till mor o far en sväng. Alltid lika trevligt där :)
Om Wille är "mammig" så vette fåglarna vad man ska kalla mig? haha ;)
Kom hem vid 20.00, gjorde Wille natt färdig o gick o la honom. Det gick mkt smidigt ikväll. Sen har jag suttit med mitt förbannade NK prov i över 3 timmar, o helt ärligt så blir jag sjukt förvånad om jag ens får G på de. Har inte hunnit läsa ena kapitlet som provet var på så det har blivit en hel del chansande. Tur att världens bästa Liza kom till undsättning o hjälpte mig lite. Eller kom o kom, vi snackade på Skype :)
Klarar jag provet är det fan tack vare henne!
Nu ska ja försöka sova, men är så irriterad på provet än så tror ja måste slå igång en film eller nå så jag kommer på andra tankar.

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag vet inte alls varför kommentareerna inte funkar. Jo vi har en sån där cityvagn och jag är också super nöjd, den ska även med till Italien i höst. Så ni har varit och tittat på kossor=) Mmm det är ju alltid kul. Hur är allt annars? har ni hittat något hus ni gillar?

2010-06-07 @ 08:26:29
URL: http://tillbyn.blogg.se/
Postat av: sofia

Japp han ska med! klarar inte att vara utan honom en hel vecka! ja du i veckan...hm inte mycket har haft en heldag på stan idag och i morgon blir det en sväng till min faster, lite smått och gått. Varför har du ingen bil? det är så jobbigt att vara utan bilen,bara jag vet att den står ifall jag vill använda den=)

2010-06-07 @ 21:22:16
URL: http://tillbyn.blogg.se/
Postat av: Marlena - Matildas mamma

Haha, jo det är ju ett väldigt bra argument till att köpa en sådan säng. Skulle gärna vilja ha en ny säng om vi flyttar till en trea. Vi får se, vi får se =)

2010-06-09 @ 07:54:28
URL: http://marlenajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0