Trött bebis

Fick min vilja igenom idag. Slet upp Markus från sängen och gav order om att vi skulle åka till Barnens Hus en sväng. 
Det börjar ju snart vara dags för att byta från babyskyddet till en "riktigt" bil stol, och mest troligt blir det nog en sån här.
Info:

Nya Cosmic Comfort S har en unik konstruktion som gör den både säker och extra bekväm för ditt barn. Förklaringen är stoppning i Comfort Foam® som formar sig skönt efter ditt barns kropp. Så att du lugnt kan koncentrera dig på körningen. 

Extra skydd
Stommen består av en energiupptagande cellplast medan ytterskalet är i förstärkt hårdplast. Detta ger en lätt, robust konstruktion som klarar hårdare påfrestningar än vad myndigheterna kräver. Inbyggt sidokollisionsskydd ger extra trygghet.

(Bild och info tagen från www.akta.se)



Hittade även detta:
Självlysande nappar



Inte nu just dessa färger, våra är neon grön och vit.
Visste inte ens att det fanns sånt här? Jag brukar alltid lägga en extra napp på nattduksbordet om Wille skulle vakna på natten och ha tappat den han somnat med, och det slutar alltid med att jag får irra omkring med händerna runt om i hela hans säng och leta reda på dom. Men tjiii..inte nu längre..Nu är det lätt att hitta igeon dom tack vare sin självlydande effekt.
Såg rätt kul ut när jag la Wille ikväll..helt mörkt i rummet, man ser knappt honom, MEN..man ser något runt lysande i huvudhöjd hihi ;)
Sen fick han även en sån här:
Självklart står det på svenska på hans haha..Riktigt bra köp..den sjunger pratar och räknar.
Jaojao..det var väl allt för tillfället..ska spana lite tv nu :)
På återseende!

Kommentarer
Postat av: sofia

Okej, jo fråga henne. Nej vi skulle vara med men hon glömde som vanligt bort att anmäla oss till det också, men faktiskt börjar jag bli lite less på att hon glömmer allt hela tiden=( jag vet ju inte själv, det är ju första gången.

Jo fråga henne när du åker dit för så förvirrad som hon är så har det säkert varit fler som frågat men hon har glömt bort...

2010-01-10 @ 18:46:12
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0