Seg början..

--på år 2010. Är så sjuuuuukt trötta att vi inte vet vart vi ska ta vägen. Wille är pigg som en lärka så vi kämpar för fullt för att hålla oss vakna..
Gårdagen spenderade hos mor och far, med några bekanta. Riktigt trevligt faktiskt. god mat och gott sällskap:)
Dock torskade jag ganska kraftigt i Maxi Yatzy, Men jag planerar en revange. När klockan närmade sig 12 slaget gjorde vi oss alla iordning för att gå ut och se på alla raketer, samt skicka upp våra 3 " eld ballonger " Tycker dom är så läckra när dom svävar iväg, och ännu läckrare är det är man är jätte många som släpper väg dessa samtidigt.
När vi var klara med detta och druckit vårt bubbel gick vi in en sväng,  och runt 1 tiden började jag, Markus och Wille att packa ihop oss för att börja traska hemåt. Vi ville hinna sova iallafall 2-3 timmar innan llilleman tyckte det var dags för uppstigning + sina natt mål.
Kom väl i säng runt 2 tiden, Wille vaknade 5 och käka, sen runt 07.30 var det bara att stiga upp. Då ville inte han sova nå mer. (Tror väl ja de när han sovit sedan 7 igår kväll)
Så idag är det trötta föräldrar till Wille som slumrat till om vart annat under dagen. När han somnar för natten ska även vi göra samma sak..måste ta igen några timmars sömn nu innan M börjar jobba och jag bli ensam hemma igen.
Nä, så mkt annat har det inte hänt denna första dag på det nya året.
Ska aktivera Wille lite nu, sen klippa klorna på Aina, sen är det dags att sova!!! WIIHOOOO*
Lev o må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0