Nu har jag äntligen tagit mig i kragen

JappJapp, igår kväll såg jag ÄNTLIGEN Twilight filmerna ! Och fyyyy så bra dom var! 1an bättre än 2an men helt klart värd att se!
Nu är det bara att hålla ut tom 30 Juni då 3e filmen kommer. Hoppas den är lika bra..det brukar ju bli så att det spårar ur när det blir fler än 2 filmer men ja.. det återstår ju och se.


Nu blir nästa film att se på bio Stieg Larssons - Luftslottet som sprängdes.



(Bilder lånade från www.google.se)

Så var det med den saken..
Grinig bebis bredvid mig..
På återseende!

Kommentarer
Postat av: sofia

Okej då ska jag ta dit henne och prova ut en passande stl. Jo här dreglas det också för fullt, inga tänder men väldigt mycke drägel=)

jag har inte testa babysång ska på babysim på söndag och håller tummarna på att vi båda ska gilla det, har ni gått nå sim?

2010-01-07 @ 12:53:05
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0