Inspirations torka ?

Det verkar råda inspirations torka på de flesta bloggar nu för tiden ?! Känner själv att jag inte har speciellt mkt intressant att delge.

Dagen ser ut som så:
*Plocka och fixa här hemma
*Rasta Aina
*Åka till stan med Camilla och Amos
*Middags hos mamma och pappa
*Gonatt
På stan ska det inhandlas garn, stickor, kolla tossar, byta en overall, kolla P&P rean och säkert en massa annat.
Nu jeeevlar ska jag ta tag i detta stickande. Det ska bli yllesockar till Wilson. Mamma och Markus tror inte att jag någonsin kommer få dessa klara..Dom surra nå om att jag är klar först när Wille fyller 4år, och då har han ändå ingen användning av dom. Men jag ska allt bevisa..satte upp målet "nästa helg". Får väl se hur det går. Kan väl inte ta så himla lång tid att sticka ett par babysockar? Dom är ju så små??!
Nåja, fortsättning följer...
Vi satt och fundera på att åka till leos lekland i helgen? Får se hur det blir med de. Hade vart roligt om någon fler ville följa med !?
Sen fick jag även den goda nyheten igår att vi fick byta babysims grupp så vi är nu mera "Guppisar" och inte "Ankor"
Hmm..nu har jag inte mer att skriva.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0