Dagens inköpt


En "hel" dag på stan med Camilla och Amos vart det idag. Riktigt tevligt. Fast än jag inte hittade något specifikt till mig så kom jag hem med en hel del till Wille...i vanlig ordning..

Detta är vad Wille fick.



Nästa gång jag far på stan ska jag f*n i mig komma hem med kläder till mig själv. Nu har denna mann kläder så han klarar sig en bra tid framöver. Hoppas han stannar i strl 74/80 en lite längre tid framöver :)

Nu sitter vi hos mamma och pappa och surrar..lillebror har precis kommit hem från Ronneby..ÄNTLIGEN!
Veckorna är ganska långa när han är borta har jag konstaterat. Är som van att han funnits hemma hela dagarna och kunnat umgås när som helst..men inte nu mer. Men jag är glad för hans skull.

Imorn är det lördag..vilket innebär att Markus har innebandy match, men ska inte spela då han är förkyld så vi ska bara och kolla på den, sen bär det av till Västmark för att se hockey och umgås.

På söndag är det dags för Willes premiär i basängen på babysimmen. Ska bli riktigt intressant att se vad han tycker om detta. Tyvärr komme inte pappa Markus att kunna medverka då han som sagt är förkyld så han är inte välkommen dit, men jag tror nog att vi klarar oss ändå. Vi har ju andra när och kära med oss.


Nä, nu ska jag ta och surra med folket runt omkring mig.

På återseende!
 

Kommentarer
Postat av: sofia

Haha ju du har rätt ang bilstolen, snacka om att jag är en anning förrvirrad=) hoppas det går bra på babysimmet i morgon och att Wille gillar det! Fin fina kläder han fått. Jo just det,kan jag få en super enkel vägbeskrivning till babysången jag har lokalsinne som en guldfisk.

2010-01-30 @ 22:46:15
URL: http://tillbyn.blogg.se/
Postat av: sofia

Ja jag hoppas att sebbe blir nöjd med sin stol, men då tror jag att jag ska hitta på onsdag,ett gammalt gult hus och visst står det nå på de?eller e ja helt fel nu...nå ja jag ska göra mitt bästa. synd ang babysimmet, det är super mysigt!

2010-02-01 @ 09:30:16
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0