Kanske? Kanske inte? :)

Just inkomna från ännu en morgonpromenad...i ett snöande Luleå.
Finns inga ord som kan beskriva hur less jag är på snön nu. Kan det åtminstone sluta snöa någon gång !?!?!?
Idag är en sån där dag jag inte har nå vettigt alls att göra..Har busat lite med Wille, men nu ligger han i sin säng och filosoferar. Förhoppningsvis somnar han och sover nån timma :)
En rastlös Jessica innebär massa småätande och idislande. Måste verkligen ha något att göra hela tiden.
Skulle iofs kunna sticka klart Willes andra socka, Men direkt jag börjar så skriker han till, eller vaknar, så jag hinner som aldrig komma igång ordentligt. Just därför vill jag att han somnar så jag kan ta tag i det.
På tal om sockar..Hittade en modell som jag ska sticka till mig. Bara M hinner förbi och hämta mer garn så kan jag börja med dom också. Det borde gå lättare med stora tjocksockor jämför med små tjocksockor?
Bild på modellen jag ska göra till mig:
(Bild lånad från www.garnstudio.com)
Här kommer även en bild på Willes sockor:
Har inte riktigt bestämt i vilken färg jag ska göra mina sockor, men antingen samma färg som Willes eller i en mer grön nyans?
Det återstår att se....
Nu verkar det som att min ängel har somnat. Kanske andra sockan blir klar trots allt? :)
Min älskade ängel lite nyvaken:
På återseende!

Kommentarer
Postat av: sofia

Absolut! kl 10 så är vi där!

2010-02-09 @ 15:53:29
URL: http://tillbyn.blogg.se/
Postat av: liza

jag saknar snön, faktiskt.

men jag har vett nog att fatta att jag ändå är rätt lyckligt lottad som bor på hawaii, jag hinner nog se snön i framtiden:P

men jag saknar dig. hur känner du för att komma till hawaii?

2010-02-10 @ 20:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0