Snart är det Söndags myyyys!

Så var det äntligen söndag. Helgerna är skönt, men jag tycker som om Söndagar. En riktig mys dag.
Morgonen började 07.00, Markus och Wille steg upp och jag fick sova till 08.00 då Markus skulle iväg på innebandy match. -Ja jag vet, kul tid..Söndag morgon kl 09.00 men så är det ibland.
Nåja, jag och Wille dona på här hemma och strax innan 10.00 tog vi en promenad. Var tillbaka efter 11.00. Riktigt skönt och fint ute idag. Äntligen kommer dessa ljusa, soliga fina dagar. Hade kunna vara ute hela dagen idag, men eftersom vi hade en massa saker som skulle göras så gick ju inte det.
När vi kom in käkade vi lunch, busade lite, sen var det bara att packa väskorna och bege sig på Babysim. Trots att inte jag kunde vara i vattnet med Wille, Markus och alla andra så tyckte jag det var jätte kul. Likaså Wille. Nästa vecka så jag banne mig ner i vattnet!!
Efter babysimmen var det middag hos svärfar med Willes kusiner, Markus bror och hans tjej m.m 
Kött, gratäng, sallad och Grekiskt lantbröd med oliver. GAAALET gott! Och skönt att slippa laga middag ;)
Nu ligger min prins och sover, Markus är på innebandy träning och jag ligger på soffan och vilar, Ska se lite One Tree Hill sen tänkte även jag krypa ner under täcket och ta en tidig kväll.
Får se vad denna vecka har att erbjuda?
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0