Smärta??

Hemkomna från babysången för en liten stund sen. Tänkte fara på hund huset och träna, men C fick förhinder så vi uteslöt det. Tur var väl det..mamma hade åkt dit och fått vända lika snabbt, på dörren satt nämligen en  "Stängt pga sjukdom"´s skylt.
Nu ligger Wille ute och sover så gott i sin vagn. Han sover så himla bra när han sover ute alltså. Riktigt skönt, då är han en glad bebba resten av eftermiddagen..oftast i alla fall? :)
Ikväll blir det premiär för gym träning. Eller premiär och premiär..första gången på säkert 2år i alla fall. Ska bli intressant att se i vilket skick man faktiskt är i efter att ha fått barn. Kommer väl inte kunna gå imorn haha.
Vi tänkte ge oss på "Body Pump", men det verkar vara fullt på det passet så vi får se vad det blir.
Wille kommer att vara med mormor medans för pappa Markus har tärning han också, Och imorn ska han vara med Emelie. Då ska vi nämligen på hockey :)
Mkt barnvaktande sista tiden, både skönt och jobbigt. Men Men..
Nu ska jag ta och göra mig lite lunch innan Wille vaknar, sen kanske hinna sticka klart första tjocksockan. Riktigt nöjd med resultatet hittills.
Ha de bra och på återseende!

Kommentarer
Postat av: sofia

Jaha? jag läste ju på din blogg att du skulle till doktorn, jaha de va ju f*n jag som såg fram emot det=( men nästa vecka då jäv*ar! hur mår du då?

2010-02-03 @ 16:26:22
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0