Sjuka..igen!!

Jag verkar ju inte ha något immunförsvar över huvudtaget. Näsan rinner, men utöver det är jag ganska pigg.
Wille verkar också vara på väg att bli sjuk. Han gormade igår kväll när han skulle somna, och nyser hela tiden :(
Ingen babysång idag och inge stan. Blev bara att kurera inne med film, mys och bus.
Ikväll har vi vart hos mamma och pappa en sväng. Markus har fixat batteriet i bilen och jag har klippt klor.
Vi har även vart och hämtat garderoben till toaletten så nu ska skötbordet ut. Wille vill ändå inte ligga stilla på det så det känns bara onödigt att ha det stående. Byter knappt nå blöjor på de heller, utan gör det där Wille befinner sig när det är dags :)
Så är det nån där ute som behöver ett skötbord säg till!
Ska ta och lägga ut de på blocket imorn tänkte jag med lite andra saker. Bl.a en babysitter med vibration, 2 overaller, en blöjhink och lite annat smått o gott.
I helgen blir det att införskaffa mera kontakt klister som ska upp på garderobs dörren så den blir svart. toalett locket ska bytas ut mot ett svart och en ny badrums matta ska inhandlas.
Usch, nu när jag tänker på de skulle det även behöva inhandlas sängkläder och badlakan. :(
Nåja, nu ska jag ta och göra med nå ätbart. Har inte ätit middag ännu..
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0