PANIK!!

Wille har haft sönder min mobil! Den fungerade fin fint imorse, sen tog han den nån min, och nu går den inte att starta! Eller det är väl kanske inte mobilen det är fel på utan det har hänt nå med sim-kortet. Har testa sätta in de i en annan mobil och den vill inte starta, men lägger jag mitt gamla sim.kort i den mobilen startar den direkt.
PANIK är bara förnamnet på mig just nu..Vet ni hur mkt värdefulla bilder jag har på koret på Wille när han är nyfödd m.m.
Dom är ju oersättbara..
Måste lösa detta idag..
Sen får jag väl lite extra panik av bara tanken på att ingen kan ringa mig och vise versa..
snacka om att vara beroende av telefonen!
Ska mata Wille nu, packa lite saker sen springa till mamma..Vi ska ju som sagt campa där i veckan tills tapetseringen är klar :)
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0