Måste ha vart en ängel

Två sekunders paus innan det är dags att fortsätta med dagens sysslor.
Morgonen började med dom vanliga rutinerna. Åkte sedan till Storheden och Djurmagazinet. Markus har införskaffat sig ett akvarium. Och jag smet in på en annan affär och köpte en taklampa som ska monteras upp ovanför köksbordet. Kommer bli så fint:) Hoppas jag? Haha
Förutom detta hann vi även in på bolaget och införskaffa diverse alkoholhaltiga drycker som ska förtäras till middagen och melodifestivaln. Har bjudit Emma och Mats på middag.
Naturligtvis vart Markus utringd på jour när han står och ska sätta igång akvariet så det var bara att släppa allt han höll på med och bege sig. Tur att dom stackars fiskarna klarar sig nån timma i påsen. För jag har i n g a som helst planer på att ta vid i hans projekt. Det var nämligen dealen för att han skulle få köpa fiskar och allt sånt. Att jag INTE ska behöva beblanda mig med dessa djur annat än att nån gång ge dom små liven lite mat.
Ska väl börja ta tag i middagen på en stund som ikväll kommer bestå av en paj med soltorkade tomater och mozarella ost. Till det blir det en sallad, rostat bröd och dricka. Hoppas det går hem hos gästerna. Har inte gjort detta sen i sommras.
Wille sitter snällt i sin mat stol och knaprar på ett smörgås rån. Han är så sjukt snäll. Surrar och busar för sig själv. Mammas lilla ängel*
Hans krypande går framåt varje dag. Det tar nog inte många dagar/veckor innan han kryper runt här för fulla muggar. Längtar verkligen:)
Nä, nu alarmerar någon.
Trevlig helg allesammans!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0