Lättroad?

Nu har jag vart och tränat på gymmet och jag kan meddela er gott folk att det kommer kännas i benen imorn. Men det ser jag faktiskt fram emot. Då vet man att man lever ;)
F visade mig detta filmklipp igår och jag skrattar lika mkt varje gång jag kollar på den så jag måste ju dela med mig av denna roliga "scen"
http://www.youtube.com/watch?v=5P6UU6m3cqk
Som sagt, lånat från www.Youtube.com
Nu ska jag ta o försöka få Wille lite trött..hur nu de ska gå?:) Den mannen har börjat vara uppe länge, äter inte på natten o har VÄRLDENS separations ångest från mig. Lite jobbigt..men det är bara att ha is i magen o bita ihop. Jag vet ju att han inte går sönder av att gråta, o även om han tycks tro att jag ska försvinna ur hans liv varje gång jag vänder ryggen till så är det ju faktiskt inte riktigt så.
Men dom säger ju att detta ska ske mellan 7-9 månader så det är nog dags nu.
Nu håller mitt batteri i datorn på att ta slut så jag får skriva mer imorn eller nå.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0