Känslorna är blandade

Vet att detta är det rätta att göra, men samtidigt är det inget som säger att detta kommer lösa problemet. Men det återstår att se. Man måste ju börja någonstans....
Vet inte hur jag kommer klara mig :( Får se vart detta slutar..
En rolig sak som händer i helgen är att lillebror kommer hem :) Ska och äta middag hos mamma och pappa idag, samt fira mor och bror lite som fyllt år. Tillsammans blir dom 65 år i år hihi!
Ska baka en tårta..vilket jag aldrig gjort..har tittat på när alla andra gjort de, men tror faktiskt inte jag gjort någon själv ?! Ska bli intressant att se om den går att äta haha
Orkar inte skriva nu mer nu..ska ta vara på tiden jag har kvar med min älskling... :,(
/J

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Har hon flyttat nu? =(

2010-02-13 @ 15:11:37
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0