Hur fan kan man vara så klantig !! !!?!!??!?!

Har jag vart hurtig idag eller har jag ?! Började morgonen med promenad upp till Babysången, Efter den promenerade vi hem. Svira om till lite varmare kläder, sen kom Anna och Lova förbi. Vi packade ner ungarna i Sege baden pulkan och begav oss ut. Det vart en sväng ner på isen och en promenad på totalt 1,5 timme. Kalla och frusna kom vi in. Käkade lite mellis, Kollade på gamla foton och lekte.
Sen ikväll har jag vart på Body Pump pass med Camilla. Riktigt roligt faktiskt. Vissa övningar kunde jag inte göra pga mina axlar, Men det var typ 2-3st bara så det mesta hängde jag med på :)
Efter träningen promenerade jag till Åhlens P-hus där jag parkerat bilen..Men snacka om att jag blev snopen när jag kommer fram.
Min bil!! Min bil är INLÅST!!!! Bakom grindarna!!!!
-Jaha? Va fan gör jag nu då var första tanken som kom upp, Nästa var: Hur fan ska jag säga detta till Markus och hur ska han ta sig till jobbet?? Tredje var: Hur ska jag ta mig hem till barnvakten??
Började muttra och svära för mig själv och läsa på skyltarna.
"Avgift 0-24 Alla dagar" (Den enda skylten jag läste när jag körde in, och inte tänkte jag på att P-huset faktiskt inte är öppet dygnet runt ?!) på den andra skylten står det " Öppet 06-20"
Hur fan kan man vara så jävla klantig !?!?!? Dom borde göra öppet tider skylten betydligt större!
Med svansen mellan benen plockade jag fram min mobil och börja slå numret till vakt bolaget.
1 timma senare och 530kr fattigare sitter jag nu här hemma i soffan och svär fortfarande åt mig själv.
Folk gör rätt i att hålla sig på avstånd från mig just nu..Är en aning på krigs stigen!
Förhoppningsvis har ilskan lagt sig till imorgon. Då är ni välkomna att höra av er kära vänner och bekanta.
-Och Emma, Inga spydiga kommentarer från dig tack! ;) hihi
Nu ska jag ställa mig i duschen, äta lite sen sova så det blir en ny dag och nya tag fortrare.

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Hahahahahahhohohohoho

2010-02-11 @ 13:20:36
URL: http://mrsemma.blogg.se/
Postat av: MrsEmma

Du kanske skulle ansöka om färdtjänst du. Det måste ju gå till alla slags handikapp.

2010-02-11 @ 13:21:50
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0