Fortfarande bosatta i gstad

Wille sover, mamma sover hundarna sover, Jessica sitter här..

Vi befinner oss fortfarande kvar hos mamma och pappa. Men jag tror nog att vi kan åka hem ikväll. Promenerade förbi där idag på dagen och då var tapetseringen i full gång. Eller ja..killarna befann sig på lunch, men en vägg var tapetserad. Så då borde dom hinna klart idag.
Ska bli så kul att se hur det blev, att få börja fixa där inne på riktigt. Markus ringde precis, Såhär löd samtalet:

Markus - Jessica, jag har en plan!
Jag - En plan?
Markus - Japp! Jag vet precis hur vi ska möblera där inne!
Jag - Öh? Jaha?? (Enligt mig kan man i princip bara möblera på ett sätt där inne, men..Han ska få göra sin röst hörd. Kan ju inte köra över honom helt och hållet ?! )
Markus - Du ska få se när jag kommer hem. .
Jag -  Okej? *orolig*

Ska bli intressant att se vad han nu "kommit på" , Vi ska iallafall åka och kolla nå säng lampor ikväll.
Sen ska det även införskaffas vita trä persienner dit in, såna där fina träbokstäver i form av ord, kuddar, ljus, blommor, tavlor m.m
Till toaletten ska det införskaffas nya krokar, ny toasits, hyllplan, kakel dekoration, matta, "toa" skylt m.m

Planerna är många. Hade även vela göra klart Willes rum. Men samtidigt känns det onödigt. Han rum är i anslutning till köket, och där befinner vi oss i princip ALDRIG. Vi är alltid i v-rummet så han har sina leksaker och allt sånt där.
Dålig planlösning på lägenheten, men man får göra de bästa av situationen.

Nu har min prins vaknat.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0