Finaste vädret

Då var hunden rastad, tårtan bakad, bebban sövd och lunchen äten.
Vad ska man nu hitta på? Känner att jag behöver något att göra nu hela tiden..annars börjar jag bara tänka..och blir lessen :(
Solen skiner in så fint här i köks fönstret. Det var faktiskt riktigt skönt ute, men motivationen för en riktig långis var inte på topp. Har så fruktansvärd värk i axlarna. Hade helst vela ta en värk tablett, krypa ner under täcket och vakna imorn, Men jag vet att värken inte är borta och har definitivt inte tid med nå sovande. 
Har ju en ängel att ta hand om. Just nu sover han ute i vagnen, Men när han vaknar blir det lunch och bus.
Inte nog med att axlarna värker, har fått en överansträngning i ena armbågen så jag kan inte belasta armen eller vinkla in den med än i 90 grader. Gaaaalet ont..
Men Men, ska man va fin får man lida pin.. Bröllopet närmar sig ju med storm steg.. - Ne, inte mitt..den dagen hahaha..
Markus bror ska ju gifta sig i Juli! Ska bli spännande :)
Vad jag pratar om är att ska jag våga mig i någon klänning av någe slag så måste musklerna trimmas för dom försvann lika fort som jag blev gravid haha :P
När börjar sommar kläderna komma in i butikerna??
Nåja, ska spana om jag hittar nå intressant på någon internet sida :P
Lev och Må!

Kommentarer
Postat av: Lena Ekman

Kläderna är redan där!

2010-02-12 @ 15:32:37
URL: http://www.tyramyra.bloggagratis.se
Postat av: MrsEmma

Usch! Jag förstår hur du måste känna dig. Men du är stark, jag vet inte hur det skulle gå om jag var i dina skor nu. Nej du, det kan jag verkligen inte. Det är Sandra som fixar mina bloggar, jag är heeelt värdelös på allt sånt där.

2010-02-14 @ 09:22:43
URL: http://mrsemma.blogg.se/
Postat av: sofia

Hej hej! vilket underbart väder det varit i helgen. vi har varit ute 24-7 känns det som. läste om din p-hus insident, det är ju något som skulle kunnat hänt emma också, haha! jaja det stod ju väldigt säkert bakom lås och bom=)

2010-02-15 @ 11:43:27
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0