Boooooring

Väldigt rastlös just nu. Tråkigt när det inte bor någon annan med barn här i närheten. Inte för att jag egentligen känner så många andra med barn på andra håll i Luleå heller. Men det hade vart kul med någon man bara kunde promenera förbi utan att ha gjort 1 månads planering i förväg.
Vädret är inte heller så lockande, men det kanske spricker upp mot lunch. Måste ju ut med hunden men tänkte vänta tills Wille ätit lunch och sådär.
Blev inge lamp shopping igår så vi ska åka och göra sånt i eftermiddag. Imorgon ska vi på 80-års kalas hos Markus morfar, sen söndag är det babysim, mer än så har vi inte planerat.
Nä, nu ska jag gå och krama min bebba som verkar lite ledsen.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Det hade vi ju absolut kunnat göra men jag vet inte om jag vill dra honom någonstans nu efter det här med loppmisstankarna. Han får nog vara på hemmaplan ett tag.

2010-02-21 @ 15:55:08
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0