Fotona ja :)

Var sak tar sin tid ;) Ska träffa bror ikväll så kan passa på att ta med systemkameran från honom då SEN fota lite:)
Idag har jag vart på info på ams, nu har jag fått lite mat  magen och ska ta tag i hemmet.
Usch vad jag är less på att vänta. . . Väntar svaret från Omvårdnadsprogrammet, väntar att det ska bli 11 Januari, så jag kan åka på intervjun för praktik på Djursjukhuset.
Fan va skojj det hade vart alltså!! Har kollat upp Djursjukvårdar utb i Skara allt mer nu och tror jag har kommit fram till att min plan ser ut som sådan:

*Praktik på Djursjukhuset så länge jag får.
*Läsa PÅ SKOLAN MaB, Kem A, Fys A och Bio A.
*Förhoppningsvis få jobba på djursjukhuset i sommar.
*Söka in på Djursjukvårar utb i Skara våren 2012.
*Flytta till Skara 3år.

Jaa, det är väl ungefär vad jag kommit fram till. ÄNTLIGEN!!!

Nä, nu ska jag göra lite nytta.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0