1 dag kvar

Hejhopp allemsammans! Julen är överstökad och nu återstår bara nyårsafton imorgon.
Som det ser ut nu kommer det inte bli nå större firande detta nyår då Wille ligger i 40 graders feber och har (har haft) magsjuka. Men jag har iallafall (efter mkt om och men) vart och handlat lite go mat idag, så nå ska vi väl försöka koka ihop !? :) Och vem vet, kanske tar vi oss till stan imorn kväll för att kolla nyårsraketerna?
Det har hänt ganska mkt denna jul så jag vet inte riktigt vart jag ska börja eller om jag ens orkar skriva det här.
Är ni nyfikna får ni väl fråga så berättar jag :) Men god mat, gott sällskap, många skratt, och en massa julklappar har den erbjudit iallafall. Även pulk och skridskoåkning.

Nu ligger jag och Wille på en madrass i vardagsrummet, och har så gjort sen tisdag kväll. Han kollar på Speciel agent Oso och jag nöter lite dator.
Markus, Magnus, Micke, Andreas och Jocke ska snart ut i bastun och ljuga lite, sen dra på hockeyn så jag och lilleman ska väl kolla vad tv:n har att erbjuda ikväll :)

Nu ska jag krypa ner bakom lilleman och försöka få i honom lite mer vatten.

Gott nytt år i förskott på er alla!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0