Snacka om tur!!

Cyklade upp till mor o far ikväll med Wille bakom mig i sin cykel stol. Inge mer med de, gick hur bra som helst.
MEN, när vi är på väg därifrån o brorsan ska hjälpa mig att höja styret lite konstaterade vi att fram hjulet var löst !? Muttrarna som ska hålla hjulet på plats är borta? Ett rent jävla under att ja inte tappat hjulet än, och tänk om de skulle hänt med Wille där bak?
Usch, vill inte ens tänka tanken.
Nåja, som om inte detta var nog hemsk, paket hållaren var också lös, och så även cykel stolen? !?!?!?!? Tror ni ja fick nå panik!
Börja fan fundera om de är någon här på harlem som vart i behov av muttrar o skruvar vid nå tillfälle? Hahah
Imorn blir det iallafall att införskaffa nya muttrar o skruvar så vi kan cykla.
Jajja, nu börjar "Livet på BB"
Markus är på ingång med godis till mig ;)
Hejsvej

Kommentarer
Postat av: Marlena - Matildas mamma

Hej! Nu har vi köpt en säng. En 180:s blev det. Snygg men tar väldigt stor plats i vårat vardagsrum. Dags att flytta snart känner jag. Vad ska ni pyssla med idag`? Kram

2010-08-12 @ 08:57:42
URL: http://marlenajn.blogg.se/
Postat av: MrsEmma

Hahahahahaha alltså förlåt att jag skrattar FY FAN VAD HEMSKT!!! Men vilket j*vla ghetto, skönt att ni ska flytta!!!!! Tur att allt gick bra ändå.

2010-08-12 @ 16:07:04
URL: http://mrsemma.blogg.se/
Postat av: Marlena - Matildas mamma

Vi köpte den i boden. Kostade 19000kr men nu var den på rea för 10000kr så det var rätt bra ändå. Samma tyg som våran soffa och väldigt snygg men tar dock lite större plats men det kan jag nog leva med, sååå jätte stor skillnad är det ju inte egentligen, 20cm men det känns som det eftersom den är mycket högre också.



Hoppas du kommer ikväll :)

2010-08-13 @ 09:02:51
URL: http://marlenajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0