Går sisådär för mig

I torsdags när jag skulle och klippa mig så ville jag hinna titta i lite frisyr kataloger före. Hade tid kl 13 så jag åkte dit lite tidigare. Ni tror inte dom har lunch stängt till kl 13 då !?
Idag när jag var dit på morgonen och skulle fixa frillan lite så står det en lapp på dörren: " Tisdag 27 April öppnar vi kl 11.00" haha
Sitter och försöker lista ut vad i hela fridens namn jag ska ha på mig på bröllopet vi ska på till sommaren.
Vart som helst inställd på en svart klänning och sedan ha accessoar med färg till och nå roliga skor. Men man ska tydligen helst inte ha svart, vitt eller rött, Sen ska klänningen gärna gå över knäna. Detta har som satt käpparna i hjulen för mig. Hittar ingen färgglad modell jag tycker om.
Har som snöat fast på dessa två klänningar:
Någon som har nå annat bra tips???
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Lena Ekman

Det är helsvart eller helvitt man inte ska ha. svart är ju sorgens färg och vitt ska endast vara för bruden. Rött har jag aldrig hört något om. tyckte den nedre klänningen var jättefin. Sen beror klänningslängden på vad männen ska bära, är det kavaj eller valfri eller "casual" då kan du ha kortare, är det kostym, smoking eller frack då är det långt som gäller.

2010-04-27 @ 17:20:43
URL: http://www.tyramyra.bloggagratis.se
Postat av: MrsEmma

Dom var ju skitfina båda två! =) Vart har du hittat dom? =) Synd att du inte hade tid att ses imorrn men vi får väl ta det nästa vecka då? Ha en trevlig helg och hälsa lilla familjen! =)

2010-04-27 @ 22:11:25
URL: http://mrsemma.blogg.se/
Postat av: sofia

jobbigt de där med bröllop och kläder, slapp ju iaf bry mig på Emma bröllop då jag blev tilldelad en klänning=) tyckte båda var super fina iaf.

2010-04-28 @ 20:43:52
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0